Sider

fredag 1. mars 2013

Sunshine..

Nå er det vår stemning på Moen, huset bader i sol både ute og inne. Snøen smelter, det drypper fra tak og renner. Gud så deilig, mann våkner til liv igjen.


Jeg har kjøpt inn nye blomster i fine farger, og fått noen nydelige til bursdagen.
Den søte under fikk jeg av skolejenta mi:)


Speilbilde av de nye panelgardinene mot hemsveggen. Der oppe har eldstejenta tv/spill/filmrom med soverom innenfor. En "hel" etg for seg selv. Det er stas når en er 7 år;)


Under trappa fikk vi etter en IKEA tur, kjøpt noen enkle bokhyller. Jeg elsker bøker!!
Lampa ble med til Lille Persillen men jeg låner den;) Svaaak for ugler.


Den gml posthylla jeg fant, en interiør favoritt.


SOL!


I hallen har vi handlet ny skjenk og litt nytt til pynt. Akkurat nå er det ikke fotovennlig der ute så flere bilder kommer..

Glassbokser fra Bohus.

Orkide` fra familien, fikk 3stk, 1 ble stående i hallen mens de 2  store har jeg har pyntet med på badet..lekkert. Bilder av badet kommer.


Nå må jeg begynne å planlegge handleturen før jentekvelden i kveld!
Blir koselig:)

*Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails