Sider

mandag 27. august 2012

Er høsten kommet?

Tok en trim tusletur i fin været i dag, min lille Persille var med og Hege med lille Olav. Barnevogn mafian over Moen;)


Deilig vær i dag, men tror jammen høsten er på vei.. i skygge sidene var det kjølig. Egentlig litt godt når en skal dytte vogn. Etter ca 9 mnd i sofaen er det hard og komme igang.. hvor gjemte jeg kondisen? Må være i treningsbagen jeg ikke finner..



Roser i min hage.



Drømmende valmuer på vår vei.



Er ikke mangel på motiver på bygda:)

Er godt å komme seg ut, selvom lille teroristen  min fikk rapptus og IKKE ville sove..Ble jo til at en gikk fortere en skoa klarte og holde følge. Grei bootcamp instruktør det, kommer til å være støl i morgen ja!







Nyskjerrig nabo.. lurte vell på hva i all verden vi pesa for.


Vi jakter fortsatt drømmen om ett småbruk.. eplehage, grønnsakshage, høner, mini gris, drivhus! Så da vi kom forbi denne gml hagen måtte jeg stoppe og se for meg hva vi kunne fått til her..ja for slik går jeg. Tenker og dag drømmer om steder jeg møter på. En dag..
I mellom tiden får jeg nyte Moen og høsten som er på vei..

*Klem







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails