Sider

mandag 28. juni 2010

Det som skulle blitt..




Ja, det som skulle blitt en fantastisk St.Hans feiring/hanefars 30års dag ble ikke så fantastisk for hønemor.. tror dere ikke jeg lå syk hele helga. Ikke mulig!! Gleda meg i ett år til denne helga som var:(
Suuuuuuk, hangler ennå og trøster meg med litt blogging og noen få bilder jeg fikk tatt.. fikk litt hjelp til å knipse noen også..
Vi hadde masse besøk og hadde kjøpt inn tonn med mat og drikke, alle nøyt dagen og festa til sene natte timer. Litt bittert, jeg skulle jo ha en super helg. Det var live musikk, show, hesteridning, raketter og ett stort St.Hans bål på stranda.
Lille kylling og hanefar hadde det topp hvertfall:)
En liten bildekavalkade følger..






Det var litt fra helga.. kommer sterkere tilbake:)

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails