Sider

onsdag 30. juni 2010

Hagevandring 5.

Hva med litt hagevandring igjen? Jeg har vært på shopping:) Grønnsakshage er vell noe flere ønsker seg, og jeg har jo hatt en liten en ett pr år, i år utvidet jeg og kjøpte i tillegg ett morsomt klatre stativ til sukkerertene til hønsefamilien:)
Og ikke nok med det, endelig er hagebordet på plass!! Står igjen litt hyller og slik men nå står det der, nesten akkurat som jeg hadde sett for meg:)

Her er den gamle døra med bukker som jeg fikk av en onkel, de sto på loftet i ett gammelt fabrikk bygg som skulle legges ned, sammen med de tre kassene jeg har blogget om tideligere (står opp på bordet med hageutstyr i nå). Noen hyller skal opp på veggen og trenger en ordentlig hylle under bordet også:)
Men er en start..

Grønnsakshagen min skal ligge her, av tideligere erfaringer trives de godt akkurat her. Skygge med litt overbygd tak og godt med sol ettermiddag/kveld da den ikke steker i stykker plantene.

Nå er det sådd  purre, aspargessalat, redikker og i tårnet skal sukkerertene klatre seg store og fine!

I krukkene mine er det kommet stauder, potentilla med hvite blomster, sedum og porselen blomst. Den busken med rosa blomster er klokkerbusken min som nå blomster så fint:)

Se så flott det blomster hos hønsefamilien, vi lurer på hva den rosa oppe til venstre heter.. hvis noen har ett forslag el vet det så legg igjen en kommentar:) Lavendelen er campingvogna sin men er med hjem på "ferie", har en til som vosker i rosebeddet mitt. 

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails