Sider

mandag 27. september 2010

Minner fra Hytteturen til Valdres!

Da er vi vell hjemme etter en minne rik hyttetur:) Har 200 bilder som alle skulle vært med her men det går jo ikke så her kommer noen utvalgte. Fredag heiste vi vimpelen og ventet på søss og Tommy.. som dere ser ligger snøen godt. Det fortsatte og snø ut i de sene natte timer, vi spilte kort, yatsy og hørte på lokal radioen som må være den mest bygdeorginale radioen noen gang. Vi lo mye.. hehe, og Tommy og jeg vant lødd (lodd) da vi ringte inn på en konkurranse:)

Med fyr i ovnen og ett dykk inn i skapene fant jeg mange skatter.. her er mye av det gml bevart.

Min søss og hennes Tommy i hyttemundur og morfars briller LOL!!!

Guribu i høstfarger og snø, hytte med sjel uten spøkelser;) Så stille og rolig her at vi sov som små barn. I takmøne ser dere Valdres rosa den har mine foreldre også på sin hytta her i Buskerud.
Søndag kom knall været! Sol, klar blå himmel og vindstille mmm

Vi la ut på tur, skulle bestige Knatten (en liten høyde ved siden av hytta:). Utsikten er jo bare som ett maleri!!

Hønemor og hanefar foreviget på Knatten!

Nå har dere fått en snik titt på hvordan vi har hatt det på Valtjernstølen og Guribu:) Skulle gjerne pakket og reist opp igjen..

*Klem

3 kommentarer:

  1. Ser kjempekoselig ut der også de fine turmulighetene da! Neste gang stemmer jeg for "husmorferie"!

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder :) Mulig jeg vil ha noen når jeg skal fremkalle!

    SvarSlett
  3. så flotte bilder fra fjellet! ååå, nå ble jeg skikkelig tursjuk. Jaja, takk for at jeg fikk en titt iallefall :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails