Sider

tirsdag 4. januar 2011

Forventninger!

Petunia starter året med ett mandagstema, temaet er forventninger.
 Hvordan mann tolker el ønsker å vise ordet er opp til hver og en av oss. Jeg syntes dette bilde viser mine ..

Tidelig vår på campingen i Stavern og lille mor plukker hvitveis:) Litt sånn rødehette i skogen aktig, men i den lilla versjonen! Gir meg deilige kriblende forventninger det å se på bilde..

*Klem

(Klikk på Petunias navn over bilde og ta en titt på siden hennes og de andre fine bildene.)

4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også til våren og har store forventninger til å plukke mange hvitveis! Herlig bilde!!

    SvarSlett
  2. Åhhh hvor jeg også glæder mig til foråret.. og jeg forventer det kommer.. :-)

    SvarSlett
  3. Bare vi kommer oss igjennom januar og februar nå (og ikke snør inne), så begynner det å bli håp for vår i år også :))
    Gleder meg til kaker i morra!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til M! Mangel hilsner fra oss borti svingen :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails