Sider

søndag 23. januar 2011

Tro, håp og glede!

Primula min nye favoritt blomst! To nydelige rød/rosa står og lyser opp min hverdag.
De gir meg ett håp om vår, ett håp om varme og glede:) Litt som adventslysene som står og skinner for seg selv og oss som er til stede hehe..

Fersk presset appelsin juice måtte jeg bare lage, vi har ett utrolig flott vær her på Moen i dag! Sola skinner og snøen smelter, det drypper fra tak og renner.. ett glass med solgul drikk var på sin plass!

Etter på ble det en tur ut med Mr. Nikon og lille mor..må øve og øve og øve litt til for og kunne bruke full manuell på sikt. Her er dagens linse fangst..














Kommentarer taes i mot med takk...

*Klem



2 kommentarer:

  1. Noe som sier meg at vi er i samme "bransje" om dagen? med utprøving av blenderåpning, lukkertid, ISO osv? Veldig morro, men tidkrevende. Bildene ble fine dem!

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails