Sider

torsdag 14. juli 2011

Hagevandring #6

Er ikke lenge siden jeg hadde forrige hageinnlegg, men den er i så stor forandring om dagen. Er nok alt regnet...
Bilde over og under er fra stuebordet, en liten sommer oppdatering:)


Så over til hagen:)
Amerikanske blåbær og rips som er veldig sure ennå, og jordbærene mine.


Rabarberan, gressløken og ripsen til høyre, under treet i ett hjørne av hagen:)



The Fairy rosen som ble med sist hagevandring også.


Astilben i sin duse rosa, trodde den var hvit så ble så glad da jeg så den sarte fargen.


Rogntreet Sunshine!


Blåklokke i blomster enga.


Litt usikker på navnet på denne..


Gul Margeritt.


Rosen New Dawn, den lukter sterkt men godt. Store gule blomster..



Blomsterenga. Hvor den blå blomsten jeg lurer på navnet på bor..




Ett titt i beddet ved fjellet jeg gravde frem.



God sommer alle sammen, nå starter jeg den etterlengtede ferien!!

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails