Sider

fredag 15. juli 2011

Raje!

I går kveld ble det en tur til Raje, naboen skulle opp og hente noe og jeg tok med Mr.Nikon. Vi gikk langs Sandoren før vi fulgte en skogsvei, mens jeg slåss med myggen prøvde jeg og ta bilder...
Mr.Nikon har endelig fått ny Zoom objektiv, ett 18-250mm. Fint det men med manuell fokus må jeg nok trene litt..


Vi gikk til en liten hytte som er vært brukt av skogsarbeidere og nå tilhører stats skog.
Siden noen av bildene ble ute av fokus ble det ikke så mange fine:(



Men nå går jeg ut i ferie og har mange late dager til  få dreisen på fokuseringa:)

*Klem


2 kommentarer:

  1. Dette var vakkert. Synes du behersker det nye objektivet veldig bra. Lykke til med utforskingen av en allsidig og spennende linse.

    SvarSlett
  2. Grattis med nytt objektiv! Nydelige bilder fra Raje ... er år og dag siden jeg var der oppe. Nå får jeg lyst til å ta turen tilbake, hva med en fototur en dag vi får bedre tid? Jeg fikk ikke tid til alt jeg hadde planer om i sommer jeg heller ... dagene bare flyr så fort avsted! Deilige late dager på Oddane er over. Barndomshjemmet er tømt og klart for å selges. Min far som bor i Sande skal flytte tilbake til Modum og han trenger også hjelp, så her blir det nok ikke mye tid til foto og hage på en stund. Men når alle pliktene er utført, ja da skal jeg ut på tur!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails