Sider

onsdag 10. august 2011

Gjenbruk 5.

Rakk en snar tur på Nms i går, snoka litt rundt og fikk med meg noen små skatter hjem.

Fant bla to nye venner til min hvite glassfugl!
For 5 og 10 kr ble de med.

En liten bunke hekle duker til 10/20 kr er ett røver kjøp.
Tar alltid med meg slike når jeg kommer over de, kan jo brukes til så mye!

Lysestake og telyseholder, er jo så koselig nå utover hvor kveldene begynner å bli mørke igjen.
Nå skal den store skuffen med gml telys og stearinlys stæsj renskes og så skal jeg lev en del på gjenbruken:)

Man blir tryggere på stilen sin med åra og da hoper det seg opp med innpuls kjøp fra tidligere år!

En skikkelig opprydning blir godt. Plass til nye skatter!

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails