Sider

mandag 13. august 2012

DIY og hagevandring!

Har siden vi kjøpte huset ergret meg over utgangsdøra vår, det er jo husets smil, det første gjester ser og som skal ønske velkommen.
Men ny dør koster jo litt mere en jeg kan avse på svangerskaps penger så.. DIY ble løsningen.

Før:


Etter:



Ja, må si meg fornøyd:) Tok 4 strøk og like mange dager men var verdt husarresten, malte jo karmen også så kunne ikke lukke døra..ikke praktisk!
Lille Persille sov i vogna under maletiden til mor og store jenta vår er jo begynt på SFO, så ingen unskyldninger. Godt for alt som er gjort.. neste prosjekt: male trappa opp til 2 etg.

HAGEVANDRING:

En snik titt inn i mitt grønne hjem..



















Har noen hage prosjekter på lur også.. blir ikke arbeidsledig selv om mann skal være hjemme ett år:)

*Klem




3 kommentarer:

  1. Flink du! Koselig bilder fra hagevandringen ... og døren ble jo bra den!

    Klem fra Irene

    SvarSlett
  2. Beautiful photographs, I like to admire such views. I am greeting

    SvarSlett
  3. DIY er ikke dumt, det ble veldig fint :)
    Vakre blomsterbilder :) Jeg elsker blomster!!! Får aldri nok :)

    Takk for trivelig kommentar inne hos meg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails