Sider

onsdag 29. august 2012

Skjult perle!

I deilig sol bar turen til Labro, en skjult perle ved Lågen.
For og lese mere om Labro trykk her.
Vi skal som tidligere skrevet ha dåp for  lille Persille og det blir der nede. Labro cafe kan leies for selskaper:) Vi har bestilt mat og bordekking til den store dagen.


Møtte super koselige Tanja som driver strikke cafe og butikk (det røde uthuset til venstre).



Her må dere bare stikke innom! Bilder fra inne kommer lengre ned på siden..

Så i disse omgivelses skal vi nyte dagen!



Stille, rolig, idyllisk og personelig.



Tanja viste meg rundt og vi ble enige om bord plasering å hva jeg skal ta med.
Kommer til å gå i lilla..





Har mange ideer og planlegging er i gang!!

Litt bilder fra butikken, fikk tillatelse til å ta de. Handlet litt også, innflyttnings gave til søsteren min og hennes Tommy.











Labro cafe finner du på Facebook, Tanjas design finner du her. Hun er kjempe kreativ og selger selvsagt garn med tilbehør også.

Over ser dere bilde av ett forkle hun har sydd!

*Klem


1 kommentar:

  1. Ikke så langt unna, men jeg har ennå ikke vært der (fy meg :o) .... flott bilder av et idyllisk sted og som gir masser av inspirasjon. Nydelig sted å feire en så stor dag! Håper dere får en like flott sag som på bildene!

    Klem Irene

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails