Sider

tirsdag 4. september 2012

Inne på mitt kjøkken.


Bakt scones i dag, må si mann er mere effektiv når en er hjemme i barsel, enn når mann er i arbeidslivet. Jeg er hvertfall det, får rydda, malt, bakt og gjort ting som har blitt satt på vent.



Er sjelden jeg blogger om huset og viser bilder inne, det har sin naturlige forklaring. Blir så sykt fort rotete, vi vokser litt ut av huset som er 1/2 part av en 2 mannsbolig. Kjøkkenet er vell det stedet jeg klarer og holde ryddigst.



Vi drømmer om større plass, bla ett stort kjøkken som kan samle venner og familie.



Hadde vi ikke trivdes så godt her på Moen hadde vi nok flyttet tideligere.. men vi vil gjerne bo i nærområdet. Må da ha is i magen og vente på rette huset el småbruket:)



Ønsker meg grønnsaks hage og drivhus.. har noen ett drivhus de vil kvitte seg med så bare si ifra!! Jeg har plass..ute. Er jo en hagenisse, har store planer og er nok en drømmer.



Ja, det var litt tankespinn og noen bilder av vårt kjøkken. Nå skal jeg nyte kaffen med varme scones:)



En *klem fra Lille persille og mamman som tusler rundt hjemme!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails