Sider

onsdag 6. april 2011

4000 og søss!

Ja nå har min lille boble i den store blogg verdenen rundet 4000 tittere.. ikke så mange tenker kansje dere men for meg er dette fantastiskt:) At kjente og ukjente titter inn i min verden er super koselig og inspirerer til og gi dere ennå flere bilder og historier.. hadde vært gøy om dere der ute kunne legge igjen en kommentar om ting dere ville lese el se mere bilder av!

Dette innlegget er forøvrig til min søss med denne bloggen:) En sommerlig glede seg bilde serie!




Ikke bli sint hehe, glad i deg søss! Og nå er nedtellinga  så igang:)

*Klem



1 kommentar:

  1. Gratulerer med 4000! Moro for unga :)

    Aner jeg et lite Stavern-tema her?! Jeg må si du har noen fantastisk fine bilder av meg ;) Takk for den! Hevnen er søt <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails