Sider

tirsdag 19. april 2011

Justin Beaver..

Justin Beaver *les bever har vært på Moen og forsynt seg grådig av noen trær..




Fasinerende hvordan disse tenna på tørk dyra med padle årer bak kan gnage seg over tykke tre stammer.. Skulle gjerne fått sett de i aksjon men Justin og gutta er skye.





Se på tannebiss merkene:)


Hærlige krabater, fant ikke demningen deres men håper og få møte dem en dag!

Disse duftende blomstene sto så alene med seg selv ved vannet.. kjente lukten før jeg så dem:)


En varm og deilig dag på Moen, bildene ble tatt søndag!

Påsken står for tur, blir jobbing litt kos og en tur til Staven og campingen:)

*Klem

3 kommentarer:

  1. Justin Beaver *knis*
    Så fine blomster! Skjønner at jeg må komme meg ut å ta noen bilder igjen snart. Eller.. Jeg skal jo til perlen ;) Sees på lørdag!

    SvarSlett
  2. Går du videre oppover elva så kan du møte på beveren også på ettermiddagen/kvelden gjerne svømmende rett inder vannflata.

    Jeg har møtt den flere ganger da jeg har ridd nedover i elva. Den passerte bare noen få meter fra hestebeina.

    Ellers er den mest aktiv i grålysninga og på natta.

    SvarSlett
  3. hihi, Justin Beaver, flott navn!
    De rosa blomstene er forresten tysbast, en av ganske få giftige planter som virkelig kan gi litt besvær. Både blomst og bær. Har nok forvillet seg fra en hage, noen som har dumpet hageavfall vil jeg tro.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails