Sider

torsdag 7. april 2011

Årets første og andre..

Vinden hylte rundt øra, så jeg måtte krabbe bortover asfalten med kamera for å knipse disse solgule vårens håp blomster!!
Nesten så ille blåser det på Moen i dag:)
Vært ute og tittet på løkene i bedda og hagen. Det spirer..


Å disse må være favoritten om dagen, lilla krokus. De gule er litt tregere men kommer seg.


Rabarberan tiiter frem med de merkligste hjelmer..

Syntes disse er litt Aliens jeg, minner ikke mye om rabarbera hvertfall..

Disse vakre løkene er ikke mine, desverre.. jeg har snik tatt bilde av min nabo `s bedd. Heldig som har en hage inntresert nabo;)

***
I morgen skal jeg hit med jobben..


Blir grilling og kos ved Lavoen her på Moen.

Lyslykter, bål, god mat og godt selskap, gleder meg!

Ha en aldeles nydelig vår dag!!!

*Klem

PS: Lørdag reiser vi til Sandefjord og en tur innom vogna i Stavern, himmel og jeg gleder meg! Bilder kommer:)

3 kommentarer:

  1. Fine fine hestehoven! Og de lilla.. Sånne vil jeg også ha! ;) Jeg skal på blomsterjakt i dag med kamera.

    SvarSlett
  2. Herlige bilder! Gleder meg til jeg kan ta bilder av de føste spirene i hagen også! Foreløpig er det fortsatt en del snø her. Men mye smelter hver dag!

    SvarSlett
  3. Her snakker vi snikfotografering ja! hihi Synes nok jeg dro kjensel på de tulipanene (det var ihvertfall det som sto på pakka...).

    Blir sikkert superkoselig ved lavvoen nå, det er så koselig der! Kos dere.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails