Sider

fredag 17. juni 2011

Liten oppdatering!

Oj, nå strekker virkelig ikke tiden til. Har tusen ting som må ordnes, vi maler huset bla, det tar tid og jeg "bygger" ut hagen.
Har ikke fått vært på en skikkelig hage vandring da været sviktet i dag som jeg hadde tid:(
Men ett bilde av ny malt hus og litt blomster kan jeg vise dere!


Her har jeg plantet i krukker, treet er ett Salix Helvetica, den hvite er en løvemunn og den sarte rosa i kurven er en Begonia. Hengende i den lyse krukken har jeg en hvit utgave av Løytnanshjerte, den er helt lik men heter kansje Tåreblomst?! Helt til høyre i bilde skimtes Kaprifolen min, den klatrer opp stolpen...

Her er bilde av inngangs partiet i vinter:

En liten forskjell;)




Det nye i hagen er bla: Kjempe konvall, Lilla Iris, Blå ridderspore, Gul Solhatt, Lilla Aster, Digitalis, Hosta og mere til:)
Lover en snarlig hagevandring! Følg med:)

God helg alle sammen!

*Klem

1 kommentar:

  1. Så fint det ble! Jeg føler ikke at jeg har hatt så mye tid til hagefotos og oppdatering av hus og hagebloggen, den kan jeg vel snart avvikle for to blogger har jeg ikke kapasitet til!

    Vi starter ferien 27. juni, men skal forsøke oss på litt MC-kjøring først, om være tillater. Fra 1. juli er vi nok på plass på Oddane, Det er bare å stikke innom om du har lyst .... send meg mail (irroho@gmail.com) så kan jeg gi deg mitt mobilnummer hvis det blir aktuelt :o)

    God helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails