Sider

søndag 26. juni 2011

St.Hans feiring i sommer idyllen vår!

Ja i år fikk jeg endelig kost meg på St.Hans:) Hanefar har bursdag 27.06 så ble dobbel feiring da vi feirer det St.Hans!
En nyhet er at vi har kjøpt oss ny campingvogn, de som har fulgt meg vet at vi kjøpte en 1985 mod. Knaus 525, i -09. Nå har vi oppgradert til en Hobby 560, 1998 mod. med Penta telt:)

Sommer idyllen er fullkommen, vil dere se vår lørdag?!

Masse aktiviteter til barna, hest og vogn, hoppeslott, lotteri og mini loppis var noe av det og jeg gjorde ett pr loppis kupp vet du hehe. Blogger det senere..







Bilde over tok hanefar mens jeg jakta på lillemor som hadde det så gøy med å stikke av;) Masse masse folk samlet på stranda..




De sendte opp 9 "kina" lykter, det var så utrolig flott! Og jeg må kjøpt meg zoom objektiv..
Ett fyrverkeri jeg sjeldent har sett maken til dro de også av nede på stranda.



Vi hang opp party lyslenka vår, hehe folk rister på hodet av dem men er jo så koselig med lys da..


Nå skal halvannen ferie uke nyyyyytes!
Holder dere oppdatert om en noe sporadiskt;)

*Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails