Sider

søndag 26. desember 2010

2 juledag.

Romjula er tid til ettertanke og familie hygge. Vi har kost oss masse både før og etter julaften, julekaker ble bakt, marsipan kjeks ble min favoritt og juletre pyntet.

Selve julaften feiret vi med familien, de kom til hønsehuset som var pyntet etter alle kunsten regler, 9 stk rundt bordet ble fullt, men med fantastisk god mat og hyggelig stemning gikk det kjempe bra!
Lille kylling fikk besøk av nissen, noe som så klart var topp:) Programmet på julaften gjorde at vi ikke rakk noen slede tur med naboen i år, det var synd..
Men mølje hos tante og onkel var ett godt plaster:)

Julegavene brukte vi 3 timer på å pakke opp så ja det var noen i år å hehe. Tingeling kjole og prinsesse sko var nok lille kyllings favoritt i år, de ble brukt hele kvelden og nå i dagene etter :) Jeg fikk endelig zink hus!!! To stk faktisk, det har jeg ønsket meg lenge:)

2 juledag og endelig temperatur ute til å kunne finne på noe, lille mor og jeg tok med skia og reiste bort til skistadioen (2 min herfra). Vi var ikke de eneste med den ideen...  fullt av folk!
Var kjempe deilig å komme seg ut og få rørt seg, brukte ett pr timer.
Lille kylling er så flink til å stå at vi kan reise på lengre tur i morgen om tempen holder seg!


*Klem




1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails