Sider

lørdag 11. desember 2010

Perler, Dolce Gusto og nellikspiker..

Har fått perle dilla, er så gøy og sitte å kreere fargerike stjerner ol. Lille kylling har en stor haug med ferdig produserte farge bomber hun også:) Blir kansje noen julegaver.. i tillegg til dorull nissene min søster ønsker seg;)

Siden jeg har gravd grovt ned i perle boksen til Lille mor så må jeg jo kjøpe masse nye da.. til meg.. øøh mener til henne hehe.

***
Hanefar og jeg har kjøpt julegave til oss, har sett på disse tv reklamene vettu og mange i blogglandia har jo en slik, så ja da måtte jo jeg å ha da;)


Jadda, en kaffe maskin står nå på vår benk og smiler, den øser ut all slags hærlige kaffe fristelser! Behøver ikke vaskes (bare skylle om mann griser) og bruker 2 min på å koke en fantastisk velduftende kopp...


Mmm litt luksus i hønsehusets hverdag!

Her har vi også pyntet litt med oransje godluktene nellik stikkende appelsiner:)


Sånn helt til rablende slutt vil jeg vise dere min favoritt julefilm jeg ikke kan være foruten, denne gir meg den helt store gode julefølelsen.

*Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails