Sider

søndag 19. desember 2010

Hvit jul!

Drømme bilde, tenk om dette var vårt... sveitser villa i skogen med snøen pakket rundt som en gave. Er jo min evige drøm og få flytte til et slikt sted. Denne boligen ser jeg fra stue vindu, den er ikke min men jeg kan se den hver dag:)
På Moen laver det ned, vi får garantert hvit jul i år også!

Med super snille naboer er det lett å bli kvitt mengdene som er kommet i helga, vi slapp og stå med skuffa og fikk låne fresen, LYKKE!
Tenker hvert år at NÅ skal vi ha fres men så kommer våren også ble det campingvogn, året etter bil osv hehe. Så denne snøfreseren står øverst på lista igjen..
**
I går satt jeg på gulvet i timer og pakket julegaver peeent inn, skulle gjerne vist dere men vil det skal bli en overraskelse til de som skal få så.. får vente til de ligger under treet.
Har bare igjen en el to gaver og det er godt, litt av en jobb denne julegaveshoppingen... PJHUU

Lille kylling har feiret Lucia i barnehagen, min lille søte jente!

Mormor var med og det var bra for memme måtte leie lille i Lucia toget, var skummelt med mørket.
Og for og spørre som lille kylling: Hvet du hvem som bor i kirka?
Svar: Suss, kristian og Norge..

Altså Jesus Kristus og Norge:O)
Kansje en barnebibel hadde vært tingen til jul? hehe

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails