Sider

tirsdag 8. februar 2011

1 time med Mr.Nikon.

Neida dette er ikke 1 times langt innlegg om fantastiske lekkerbisken min.. Men vi har vært på 1 times traske tur i byen!
I går snødde det 10/15 cm, i dag knall vær med den hærligste gule osten på himmelen:) Den varmer meg langt inn i sjela, kunne hatt sånn vær hver dag jeg..
bilde fangsten i dag er Jernbanebrua, men først vil jeg bare si at:


*Fnise
(tagga i undergangen Boecksgate)

Over til brua , den ble bygget i forbindelse med at jernbaneforbindelsen  vestover ble utbygd i årene 1915-20. (Iflg kbg kommunes nettside.)


Den er kun for tog og gående. Brua ligger kjempe fint til bak Kbg vg skole og går over til Numedalsveien.

Brua er i dagelig bruk, toget tøffer over og jeg går stadig tur over. Fra Nybrua (den over fossen i byen) går det en tur sti oppover langs Lågen til Numedalsveien. Der burde dere virkelig ta med fam, kamera og noe å bite i sommerstid. Utrolig fint, rolig og stemningsfullt.

Resten av timen sparer jeg til to andre innlegg;)

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails