Sider

torsdag 10. februar 2011

Kliss naken kvist...

Ja, det heter vell blomst på bar kvist men kliss naken kvist med blomst høres jo litt mere eksotisk ut;)
Jeg har da altså kjøpt meg en "bukett" nakne kvister på Steglet blomster!
Tittet innom bloggen til min nabo og hun hadde noen super søte bilder av denne kvisten og jeg måtte bare ha...I tillegg ble en slik "papegøye" blomst med.. el er det blomst?
Husker den hvertfall veldig godt fra en tur til Gran Canaria for mange år siden..

Den har en belg som skjuler mange mange (opptil 10) blomster.. når den som blomstrer tørker inn åpner du forsiktig belgen og hjelper ett nytt fargerikt skudd ut.. fasinerende til den nette sum av 50 kr!


Se så søt! Jeg har samlet dem i ett stort Norges glass på spisestuebordet.

Kom dere ut, løp og kjøp!!

*Klem

Ps: Nærmer seg Cruise og København : D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails