Sider

torsdag 3. februar 2011

Over en kopp Chococino..

Sitter og nyter en kopp kakao og titter ut på sola. Her på Moen er det +12.5 på kjøkkenvindu kl 12:)
Det smelter på takvinduene og det blir lysere inne. Kriblende vår fornemelser kommer og tar meg i rykk og napp hehe.. er så godt å være!

Mr.Dolce Gusto er min venn! (kaffemaskin)
***
På vei hjem etter jobb i går kveld, hørte jeg mumling fra veska mi, den sto i sete ved siden av meg i bilen.. Hva i alle liksom! Men lettelsen var stor når jeg skjønte det var Mr.Nikon lekkerbisk som ville opp, han var klar for mørke og gatelys;) Ja blir ikke lei det altså, her er veien hjem...





På bilde over kom en bil forbi, han satte på bliklys og svingte inn til venstre... me like!


Her over kom en bil forbi..
Dette må dere prøve! Sett komando hjulet på S (Nikon) eller TV(canon), da velger kamera blenderåpning mens du kan leke med lukkertiden. Jeg prøvde mellom 1/2.5 (blir litt kjedelig) til 15 som ble kult!

Søss og jeg skal forresten ha ett mandagstema på bloggene våre, dette for å lære kamera og tenke kreativt. Tema nå er VANN, så vi legger ut hvert vårt bilde til mandag på hver vår blogg. Om noen vil være med så sleng dere på:) Er bare for gøy og for å få ett litte tupp bak til å bruke kamera mest mulig!

*Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails