Sider

mandag 21. februar 2011

Mandagstema: SKYGGER

Så til min søss og meg sitt mandagstema. For å lære kamera og bruke det mye, startet vi med dette:) Desverre er min søss i en bloggtørke for tiden men jeg gir meg ikke.
Tema var skygger, noe som hørtes bænkers ut men så var det jakten på skyggene da...ikke så lett som jeg trodde. Jeg hadde ett bilde i hodet om hvordan det skulle bli men deeeet ble det ikke.

Skyggene ligger dypt i skogen.. så der sto jeg da, helt alene med Mr.Nikon og fuglesang.
Snøen drysset fra trærne og det var rett og slett vakkert!
På bilde over bruke jeg blits for å få frem den glitrende snøen som glipper grenene.. Så tvangs blits, f11 og kjapp lukkertid.


Legger ved ett pr bilder til av skogens under.


*Klem

Neste mandagstema: Bevegelse



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails