Sider

onsdag 19. mai 2010

Hagevandring 2.

På ny har jeg vært på hagevandring...i min egen hage:) I dag var deg hele 42+ grader på solveggen, himmel. En utrolig flott sommer dag rett og slett!
Etter jobb begynte vandringen.. her er hva jeg tittet på:

Praktgullbuskene mine og noen søte små rosa blomster jeg ikke husker navn på..


Lilla Margeritter som også er avbildet i tidligere innlegg, 2 av plantene jeg har fått av min sjef og kolega..hva het de igjen tro..har fått så mange fiiine av henne, takker og bukker!


Tre soppen er ikke i min hage men på ett tre jeg stadig går forbi, flott! og nusselige blå små..


Tulipaner, gressløk, prydgress og takløk.


Er virkelig en fryd og tussle rundt ute og kikke nå, terapi for slitne sjeler;)

I morgen er det avsted til sjøen igjen!
SHIPÒHOI.

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails