Sider

tirsdag 25. mai 2010

Kjøkken tjeneste.

Så forkjøla om dagen, dakal meg.. godt jeg har fri ett pr dager, ennå en fordel med å jobbe turnus og helg;) Prøver stadig og finne noe positivt med turnus jobbing hehe..
Dermed ble det kjøkken tjeneste på meg i dag, kansje ikke det lureste med rennende snyteskaft og rallende hoste men var det jeg hadde lyst til.
Dagens kjøkken tjeneste ble bolle baking og rydding.. påfyll i krukker og vasking.


Jeg har det meste av tørr varer i glass krukker, mye av dette bruker jeg til daglig og da er det kjekt og ha det fremme. Norges glass i alle strl (fra gjenbruken på "dynga") og Rosendahl glass i tre strl (fra Skagen i DK). Har også litt te i en morsom krukke fra Alessi( kjøpt i København).


Av hanefar fikk jeg forleden dag ny brødboks, fra den norske designeren Johan Verde.Den er i silikon og lilla så klart og to boller i akryl, også lilla:) Bilde er av den minste bollen..

Her ser dere hylla mi med det rare i.. denne er også fra gjenbruksstasjonen, den kjøpte jeg da vi flyttet inn. Den er norsk produsert i Oslo av Arne Gaarud og heter Easylux:)
Den er fylt av perler in alle former og strl. piperensere, kakepynteting, farget kritt til tavleveggen og sysaker. Oppå ser dere Stelton kaffe kanna i hvitt og den ene av to brød poser også fra Stelton.


Det var en snik titt på mitt kjøkken og som dere ser blir det stadig mere farger i hønsehuset... som jeg blogget tideligere er jeg litt mett av hvitt på hvitt og andre hvite toner og nyanser;) Men grunn fargen her hjemme blir nok hvit ja... med lilla og grønne innslag.

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails