Sider

onsdag 5. mai 2010

På nett i Stavern!

Fasinerende denne teknologien;) Her sitter jeg sånn lett henslengt i sofaen på Camping og blogger..hvem hadde gjettet at det var mulig for ett pr år siden? Ikke jeg, mobilt bredbånd heter det visst.. en sånn pinne ting inn i maskinen, taste en kode og VIPS på nett med verden. Me like:) Skal sies at jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder sånn avanserte greier (søss ikke le);)
Men over til det jeg egentlig skulle blogge om hehe, vi turnus arbeidere har jo stadig fri i uka grunnet helge arbeid.. så siden jeg jobber til helga tok jeg helga nå, lille kylling og jeg pakka bilen og reiste mot sol,strand og måkeskrik.
Lille kylling var overbegeistret for å komme nedover igjen, stranda er favoritten, eller det er nok delt første plass med lekeplassen;) Her har hun plukket skjell som" henger sammen" til tante Stine.. som ikke fant slike da hun var med ned sist.

Livet er hærlig!



Her på plassen, er det også andre beboere en bare campere i glorete grill dresser;) To hester, to kaniner, ei høne og en gjess (ei gjess,ett gjess?) kos er det hvertfall, i morgen skal vi tussle opp og mate de med gulrot og salat.

Klemmer fra hønemor og lille kylling!
En ekstra hilsen til hanefar, vi er glad i deg<3

3 kommentarer:

  1. nå kan jeg angre nå........ ;P

    SvarSlett
  2. Dette ser jo slett ikke verst ut på en onsdag nei. Kos dere på campingen,også heter det ei gås, flere gjess hvis du lurte....

    Jeg har vært å kosa meg på trening i dag sammen med kyllingens tante Nina. Veldig hyggelig da.

    SvarSlett
  3. Ååh, nå kan jeg pynte bordet på verandaen min med skjell :) (blomstene har forresten avgått med døden, Linda... De i den store potta)

    Blitt sabla flink på pc'n du da ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails