Sider

fredag 15. oktober 2010

Gjenbruk 3. Ett kupp...

Tok en innpuls tur (blinklys+vrenge inn samtidig..) innom NMS i dag, http://www.nms.no/gjenbruk/. Der skulle jeg hatt bedre tid, nå var det kommet mye nytt. Men hadde ikke tid så ble ikke mange ting i posen i dag men noe ble det jo:) 2 hvite keramikk fugler, har broren fra før, 2 rammer med bilder, men de blir byttet ut, var rammene jeg ville ha. 3  bøker ble også med.



Publisert i New York 1965, utgitt av A/S Hjemmet her samme år.

Fine gml bilder og dyr fra Prærieland, Polarland, gåtefulle Afrika mm.

Boken om Ole Brumm utgitt første gang i 1926, Denne er fra 1977.


Super søte illustrasjoner, denne skal lille kylling og jeg kose oss med på kveldstid:)

Den siste boka er godteri for hønemor, The simple home. Utgitt i 1995, London. Skrevet av Julia Bird, så alt er på Engelsk men her er det bildene som lokker ikke tekst:)



Ah, vakkert! Gleder meg til en stille stund med denne boka.
Altså en liten men super tur på gjenbruken, 85 kr totalt!
Må innom til uka, leter etter 3 ting.. 3 hemmelige ting;)

God helg!!
*Klem

!En takk til søss for en flott kakebake dag LOL, ja bakere er det vi skulle vært!



2 kommentarer:

  1. Aldri hørt om brownie kjeks? Var hvertfall det jeg prøvde å lage! Haha

    SvarSlett
  2. De bildene husker jeg var veldig populære da jeg var liten! Og Disney-boka er jo bare kjemepfin, husker jeg var SÅ misunnelig på nabojenta som hadden dem da vi var små......Nå har faktisk lillegutt fått den røde Disnesy-boka av Mommo (man får kjøpt dem i bokhandelen ennå heldigvis).

    Morro å blogge om bruktfunn ja, men hos meg "kan" ikke alt som dras i hus blogges om, hehe (sambo er ikke like glad i loppisfunn så noe bare "glemmes" litt i kjelleren en stund, haha).

    Hilsen nabon

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails