Sider

fredag 8. oktober 2010

Høsten i sort-hvitt.

Har jo tideligere lagt ut og skrivd om bilder i skarpe høst farger, fra det klare gule til det dype røde. Hvordan hadde høsten sett ut i sort- hvitt?
Faktisk ganske spennende.. tok meg en foto tur langs Lågen og dette er hva jeg så.


Jeg ser helt klart for meg ett fargevell av rødt, brunt, gult, oransje og brunt..






Syntes høsten er flott jeg, med eller uten farger!
**

Øverst på min juleønskeliste i år står speilreflekskamera, dere som fulgte min forrige blogg fikk jo lese om katastrofen, da lille kylling fikk tak i mitt digitale kamera og gjorde kort prosess på det!!
 Må jo ha ett kompakt, kan ikke gå rundt med ett speilrefleks i lomma så.. ja så ble det nytt digitalt, Samsung ST-500 for de som måtte lure hva jeg knipser med. Dermed står fortsatt det store flotte drømme kamera på toppen av lista... da kunne jeg tatt foto interessen til nye høyder:)
Ja, noen tanker til julenissen der.. ha en flott helg!!

*Klem




1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails