Sider

lørdag 23. oktober 2010

Kakebokser, nyper og gubbeskjegg!

Nevnte i tideligere innlegg at jeg samler på kakebokser.. og etter en opptelling har jeg 10 stk. Legger ut bilde av lille kylling sine her:)

En stor Peter Pan boks er en av de absolutt fineste, er visst to til i den "serien". Husker ikke nå hvilke men fant det på en blogg så skal titte etter den igjen..
Lille kylling sin er funnet på gjenviningsstasjonen, det samme med de to under som er fra H.C.Andersen samleboks. The ugly duckling og The snow queen!



En julekakeboks til funnet samme sted som de over, denne er fra Amerika:) Morsom syntes jeg, litt cowboy og typisk amerikansk julestemning.
Det var litt bokser.. så til dagens pysslerier:)

Ja hva kan det være min mor og lille kylling driver med her? Klumpen har vært på hyttetur siden torsdag, i dag tok jeg turen opp for og hente henne og.... LAGE KRANSER!! Hehe, denne høsten blir det jammen flusst med slike..


Søta trer vill nyper på sølvtråd:) Dagens inspirasjon kommer fra http://atelierkari.blogspot.com/ Som lager utrolig mye flott!! Kommer ikke ut fra den verdenen uten at det klør i henda etter og være kreativ. Kari hadde ett innlegg på http://moseplassen.com/ og det er der vi fant denne kransen..

Vår utgave ble slik! Gubbeskjegg og vill nyper er dekorativt..

Hehe.. var ikke gubbeskjegg men bart ifølge lille kylling.

På døra til do henger en av tre kranser som ble til i dag, så lett og så moro:)
Må begynne og gi bort noen.. har ikke plass, ennå har jeg ikke begynt på mosedekorasjonene. Må få oss større hus:)

En siste viktig beskjed: Gresskarene er i hus!!!
*****************
*Klem

1 kommentar:

  1. Morro med kranser, også så morro å sanke inn materialer i godt selskap! Vi er heldige som bor rett ved skog og mark.

    De kakeboksene er et KUPP! Kjempefine! Snart blir det vel både pepperkaker og marsipan i dem.

    Her har det også kommet gresskar i hus, gleder meg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails