Sider

lørdag 30. oktober 2010

Labromuseet!

Her på Moen har det vært ordentllig grå vær i dag, regna nesten hele dagen. I ett solgløtt fresa vi (lille kylling og jeg) ned til Labromuseet for og lufte oss og ta litt bilder. Det var stengt der i dag men ikke for knipsing ute:)

Labro betyr "brua over Lågen" . Labromuseene består av Vassdragsmuseet Labro, Numedalslågens fløtningsmuseum og Norsk vegmuseum avd. Buskerud.
For mere info kan dere klikke her !






Museet ligger fem min fra Moen og det er flaut og si jeg aldri har vært der, de har mye spennende der og en kafe`. Nå skal jeg ta meg tid til en omvisning inne også ikke bare ute:)



Labrofossen er ett syn, folk valfarter for og ta bilde av den og så klart Lågen-fossen inne i Kongsberg sentrum.



Avslutter med neste bilde, deilig blå himmel!


**********
Fuglematen som ble lagd i går henger nå ute til pipp pippene!!



Etter turen til Labro så vi at de hadde vært igjennom middags rushet hehe:) Men på bilde er de urørte og venter på de små..

*Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails