Sider

tirsdag 26. oktober 2010

Oransje gleder!

Så var årets gresskar verksted unnagjort:) To tunge hoder en under hver arm, rundt leveggen og inn til naboen, finne frem redskaper og kikke etter ideer i Halloween boka og sette igang!

Vet det er mange der ute i blogglandia som er en smule negativ til Halloween.. for meg er det bare nok en unnskyldning for barnslig kreativitet og moro:) Lille kylling støtter mor helt og holdent hehe, hvorfor være så "voksen" og korrekt alltid, her på Moen går barna "knask eller knep" og jeg har tente lykter og godis på lur:)

Blir kansje en runde med godte bøtte for lille mor søndag, kansje en liten prins også vil være med;)

Er det flere en oss gale nabo damer som koser seg litt med denne oransje trenden? Fikk en god ide av Livet i fattighuset, som jeg sparer til gresskar nr 2.. må bare spørre hanefar pent om å få låne drillen hans..

Tittet innom Moseplassen, og der fant jeg endelig ut hva de små "gresskarene" mine egentlig heter! De er en Physalis alkengi:)

Ah, en dag med påfyll! Trenger det om dagen, er ikke helt i strekk..

Bilder fra ett pr prosjekter som står høyt opp på lista kommer plutselig:)

*Klem

2 kommentarer:

  1. Nå har jeg planen klar for åssen kostyme det blir på meg i år..! :D
    Skal rett til byen etter vi er ferdige hos meg i dag, hehe.

    SvarSlett
  2. Morro med gresskarpynting! Prinsen blir med i lånt heffalump-kostyme med Lille-kylling vettu. Kanskje ikke akkurat så skummelt, men skal det ikke bare være for morro da?

    Ser ikke den helt store forskjellen på å gå knask eller knep og julebukk jeg da.....så lenge ungene oppfører seg bra.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails