Sider

søndag 10. oktober 2010

Halloween!

Så er årets forbredelser til Halloween på -To do lista. Vi holder tradisjonen ved like og holder Halloween party 6/11 da denne dagen passet for flest:) Om alle kommer i år blir vi 20 stk, men det passer jo aldri for alle da.. vi lager tapas i år og alle som kommer tar meg seg en rett:)
Nå er det bare og vente på gresskarenes intog i butikkene, naboen og jeg er klare!!

Se snøen lå i fjor på Halloween, det håper jeg vi slipper i år, noe tidelig.


Her er bilde fra fjorårets gresskar skjæring! To minste er mine og de to største er naboens. Syntes vi var flinke jeg, er jammen ikke lett og skjære i, stein harde!

Så nå gleder jeg meg altså!
**
I dag har hønsefamilien vært ute og ryddet til vinteren, med blanda følelser:/
Men må jo gjøres da, heller nå en når det meste er tæla fast.
Lille kylling hjalp til og oppdaget denne lille karen,


Ja vi å måtte gni oss i øynene, han bare satt der, midt i bedet vårt. Første tanke var at han hadde forlatt vår verden, at våre pusegutter hadde vært ufine. Men den blunket til oss og bruste litt med fjøra, vet ikke hva som har skjedd med den men hanefar bar den bort i skogen.


Stakar liten, må være i sjokk eller noe, fant ingen synelige skader. Håper han klarer seg, plaserte klumpen i sola litt gjemt.. Og etter en titt på nett fant vi ut at det er en Dompap! Er veldig dårlig på fugler... unnskyld Torhild hehe, burde visst dette!
Så alle tittere, ha en fin høst dag og ta vare på de små..

*Klem


1 kommentar:

  1. Gleder oss til Halloweenfesten ja! og gjestene gleder seg!

    Veldig morro å se igjen gresskarene fra i fjor, og snø vil vi ikke ha! Gleder meg til å lage nye gresskarlykter.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails