Sider

lørdag 17. april 2010

En smak av sommer!

Turen i dag var virkelig en smak av sommer og late dager. Litt vind og deilig sol møtte oss i Stavern:) Var flere en oss der nede, som benyttet dagen til å snik kikke og gjøre litt forberedelser til sesongen starter.


Her tussler en forventningsfull hanefar med lille kylling nedover mot vogna for å se at alt er greit.. ingen vannlekasjer, mus ol.. Pjhuu.



Nå gleder vi oss virkelig til ferien, i år skal vi feire St.hans der nede:) Det gleder jeg meg stort til, bålbrenning og båt kortesje.. mm!

Sjø og måkeskrik, det er livet og ett avbrekk fra hverdagen på Moen;)

*Klem

3 kommentarer:

  1. Oooh, jeg gleder meg :D Gjør plass til tante!

    SvarSlett
  2. hehe.. her kommer tante nummer 2 med kommentar ;) Er ikke så lenge til jeg har lappen nå, så da kommer jeg!! Liker kallenavnet på familien;) inspirert av "Lille Kylling"
    Nå skal jeg leie et lite koselig hus, og i dag har jeg begynt med å vaske- for jeg skal male :D Det blir et lite oppussingsprosjekt med minimalt budsjett! Så da kan det hende jeg kommer med spørsmål til deg ;)skal på loppis til helga =)
    klem fra tante cecilie

    SvarSlett
  3. Hei Cile:) Ja du får komme og nyte sommeren med oss.. og jeg er alltid klar for tips og råd ang interiør. Loppis har jeg lyst til også..
    Klem.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails