Sider

mandag 12. april 2010

Hønsefamiliens Idyll.

I dag dro jeg og lille kylling for å hente forteltet til vår idyll i Stavern:) Ja vi er nemelig campingvogn eiere.. da sesongen var på hell i fjor fikk vi kloa i ei gammel "rønne" som vi nå prøver å gjøre så koselig som mulig. Forteltet har vært til reprasjon da det nesten ikke hang fast på vogna lenger.. uff. Men nå er det så godt som nytt:)  Tusen takk til Hvittingfoss telt for super service!
Sesongen starter fredag 30 april!!


Her pakker vi ned med god hjelp fra foreldra mine som er gml campingvogn eiere.. de syntes det var litt stas og komme til sjøen og føle litt på camping livet igjen;) De er selvskrevene når vi nå snart skal ned og sette opp fortelte igjen! Glede seg er mildt sagt:)



Pass opp krabbefanter, vi er snart på plass;)

Ser frem til å vise dere son titter innom vår Idyll.

::Klem::

1 kommentar:

  1. Hei du!!
    Litt usikker på om du må få en for å gi videre... Jeg har bare fått å gitt videre så jeg har ikke gjort noe annet. Men et sted må det jo oppstå!!
    Har tenkt tanken på å lage en award selv å sende ut,men har ikke kommet lenger enn tanken.
    Ja nå er camping sesongen igang snart:) Blir moro da!!
    Jeg får ikke lura min til å bo i camping,så jeg får nøye meg med å besøke deg:)
    Ønsker deg en strålende uke!!
    Klem fra meg i sommerbyen:) hehe...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails