Sider

søndag 18. april 2010

Fargeglede!

Jeg må si meg litt mett på hvitt og hvitt og andre hvite toner.. noen ganger er det så deilig og bare la seg overvelde av farger, kom over ett par blogger i dag som bare blåste meg tilbake i stolen med farge kanonen!!

Her er mitt farge sjokk til dere i denne stadig hvitere verden:)




Lille kylling hjalp gladelig til med å finne farger her i  hønsehusets stadig hvitere stil... Det er ingen skam å snu, kansje det dukker opp mere farger her snart, smyge det opp hønsetrappa og sette den litt sånn strategisk plassert rundt om kring som små vitamin bomber som spretter frem når du lar øynene sveipe over rommet... mm, ja tror jeg er inne på noe nå...:)

*lykkelig farge klem til dere*

Bloggene som inspirerte til dette innlegge er blandetloft.blogspot.com og purpursida.blogspot.com :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails