Sider

tirsdag 27. april 2010

Gjenbruk!

For en dag og dra på skattejakt! Fant så mye bra, først en tur på jobben til min onkel.. der fikk jeg med to stoler og noen kasser med små rom. Ett gmlt dørblad og noen bukker kommer etterhvert.. det skal bli hagebord til redskaper, planter ol:) Så måtte jeg bare innom gjenbrukstasjonen.. der var det jammen noe og ta med hjem der å;)
Lille kylling var med på runden, og vi rakk en kosetur på Cafe Lotte i dag også...

Disse oppbevarings tre kassene var jo topp da.. perfekte til hage bordet..

Lille kylling valgte stolene selv, så vi får se om begge blir på rommet hennes el bare den ene.
En globus med lys måtte bli med, den er lik den jeg lekte med hos mine besteforeldre som barn, var helt fasinert så var gøy og få kjøpt en lik!

Norges glass i alle strl ble med og en hærlig turkis vase..


Fletta kurver, en kakespade og glass fat med lokk fikk også være med hjem:) Alt dette betalte jeg 280 kr for.. røver kjøp!

*Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails