Sider

fredag 30. april 2010

På vandring i Kongsberg.


Etter en gå tur i byen i dag sitter jeg igjen med en del bilder på kamera mitt jeg vil dele med dere, at det er mye fint og ta bilde av her er det ingen tvil om! Store hus med inmponerende utskjæringer og detaljer, trær og blomster i en hærlig blanding:)



Nedenfor ser dere Skarstensgården ( det store huset til høyre i bilde ), Der har jeg bodd:) Leide 2 etg på 200kvm for en symbolsk sum da jeg kjente hun som eide det. Huset ligger på Vestsiden i Kbg med utsikt over Lågen:)
Tenkte og lage ett eget innlegg om huset senere, jeg leide også på Haugen gård ( gml direktør boligen ved Labro fossen ), av samme dame ved en annen anledning. Det kommer som ett innlegg det også.. må scanne inn bilder først. Fantastiske herregårder..


Flere byvandrings bilder dukker opp etter hvert!
Nå skal vi pakke i varebilen og i morgen tidelig bærer det nedover mot sjøen og Campingen!!!

*Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails