Sider

tirsdag 15. mars 2011

Barnerom i farger!

Før dere leser dette innlegg titt HER :)
Nå er lillemors rom så godt som ferdig, noen detaljer står igjen da de er i garasjen og tørker etter en runde med bestefar og gul spray;)
Men her er første titt inn..


Hold dere fast, her har fargekanonen fyrt løs;)











Ja det må vell sies og være en vågal forandring! Lille mor eeelsker det og i skrivende stund danser hun rundt på gulvet der oppe med ei venninne hehe..
Mangler noen gule detaljer som må tørke først, og jeg skal brette origami fugler i lilla. De skal henge inni senge himmelen.
Er blitt en kjempe forandring, ser veldig bra ut "live".. litt annet enn på bilder.
Godt og være 99% ferdig med ett stort prosjekt.

Nå står vell egentlig vårt krypinn for tur, har malt om hele rommet men mangler kleskap//kommode..og ønsker meg ny seng.
Men alt til sin tid:)
Nå skal jeg slappe av og kose meg med tvn hehe..

Ha en fin kveld alle der ute!

*Klem




4 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Deilig å se litt friske farger nå som det går mot sommer ;o)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempestilig! Jeg er i ferd med å lage barnerom selv nå, så takk for idéer og inspirasjon. :)

    SvarSlett
  3. Så flott det ble! Det er nettopp på et barnerom en kan skyte fargekanonen løs! Gjorde noe tilsvarende da jeg pusset opp rommet til sønnen da han var en 5-6 år ... da var det bort med de duse babyfargene, og inn med knalle farger! Nå er den lange "slampen" blitt 23 år og er i ferd med å flytte ut av heimen. Og tenk, nå går jeg og funderer på hva jeg skal gjøre med gutterommet. Vi har riktignok flyttet, men nå kan jeg endelig få et kombinert arbeidsrom/gjesterom. Så en tapet i vinduene hos Lothe i Drammen, tapet med kuer, den ene med cerise bunn, den andre med grønn. Hadde vært råtøft med en vegg .... men tenkte at det kanskje ble "too much". Etter å ha sett din fargerike forvandling skal jeg sove på det! God natt!

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint! Skjønner godt at prinsessa di er fornøyd! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails