Sider

søndag 20. mars 2011

Skog og vann.

Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro, da hørte jeg fra lien en gjøk som gol koko..
Tok meg en tusle tur med kamera på slep, var så stille og godt.

Bildene er fra "over veien" her på Moen.

Lavoen under bruker barnehagen og alle som måtte få lyst til å ta seg en tur, 5 min fra døra vår:)
Her har jeg hatt med jobben på personal fest og lille mor på niste og godt drikke, naboen har vært med og aka å kamera har fått lufta seg.

Den har svartovn inne og plass til hvertfall 12, utenfor er det fin bålplass med sitteplasser.
***
I går tok vi en kjøre tur til Notodden ( ca 20 min unna). Spiste litt og knipsa litt.








Blir fint å ta bilder når mann kan gå i vann kanten og det spirer og gror rundt om. Vinteren er vell dokumentert nå;)

Nyt siste del av helga...

*Klem

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for turen. Det er fint når en kan rusle i slik fin natur. Flotte bilder fikk du også! Ha en riktig god uke til deg.

    SvarSlett
  2. Ser kjempekoselig ut! Masse fine bilder! :)

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med på tur i lavoen :) Jeg kommer jo snart på besøk med Mr. Sony!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails