Sider

onsdag 16. mars 2011

Love!

VampBea har en fotokonkurranse nå:) Tema er Love/Kjærlighet..Og det er jo ett vidt spekter av ett tema. For meg er jo så klart hanefar og lille mor Love, men min 3 stooore kjærlighet er:


Ja, så matrealistisk er jeg hehe. Her finner jeg ro, hygge, inspirasjon, glede og alle superlativene jeg kan komme på:) Jeg elsker livet ved sjøen!!
 Og i skrivende stund er det 6 uker og 4 dager til bommen går opp og vi kan entre plassen med storm!!!
*Glede seg og klappe i hendene som ei lita jente som får is!

*Klem


4 kommentarer:

  1. Jeg har ikke ord. Her kiler det bare i magen!

    SvarSlett
  2. Så fint du ville være med i konkurransen :) Flott bilde, og det ser helt herlig ut å ha en slik plass å boltre seg på. Jeg misunner de som har noe slikt og som kan reise bort i fred og ro og bare kose seg :)

    SvarSlett
  3. Så herlig bilde. Passet til temaet. Skjønner at du finner fred og ro der. Bra jobbet!

    SvarSlett
  4. Da har jeg fått igang avstemningen :) Lykke til :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails