Sider

mandag 28. mars 2011

Jeg oppdaget..


Gulskogen gård ligger idyllisk til nede ved Drammenselva, med en park til have og bygg fra slutten av 1700 tallet, ble jeg i dag stum av den slående stillheten og det vakre rundt meg.


At jeg ikke har tatt turen hit tidligere...
Nå vet jeg hvertfall hvor jeg skal til sommeren når Gulskogen gård står i all sin storhet.







Romlemantiskt.







Kommer forts. på dette innlegg om en liten stund:)

***

Ønsker å takke til mine 3 nye følgere!!!



*Klem



6 kommentarer:

  1. Såååå flotte raner :)))) Mamma

    SvarSlett
  2. Traner Hehehe... Mamma

    SvarSlett
  3. Siden du har vært på Gulskogen gård, skal jeg gi deg en liten utfordring:

    Hvilke hus rett i din nærhet er fra samme stilepoke som Gulskogen gård og hvilke stilart er det?

    Tar du den? Hilsen naboen

    SvarSlett
  4. Jeg elsker gamle hagen med stauder og store trær.
    Frister med et besøk til sommeren!
    Takk for titten!

    SvarSlett
  5. Tranene kommer seg de, har fått til noen til hjemme hehe.

    SvarSlett
  6. Hmm litt av en utfordring nabo... litt usikker men Gutaviansk stil og skolen i bånn av bakken? hehe.. vet faktisk ikke helt..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails