Sider

mandag 14. mars 2011

Har tenkt..

Har i dag blitt enig med meg selv om og slutte med mandagstema mitt, er mye mere inspirerende og bli med hos bla Petunia og oftograf:)
Blir noen ganger 3 mandagstemaer og det er meningsløst.
**
I morgen kommer ett skikkelig før/etter prosjekt fra lille mors rom.
Har stått på i hele kveld og i morgen skal jeg vise dere resultatet;)

FØR:





I flere innlegg har jeg skrivd at noe skal skje her men akk...ikke lett og bestemme seg for hvilke farger alt skal males i...
Men nå!!!
Kom innom i morgen og se:)

*Klem

2 kommentarer:

  1. Nydelig rom til Prinsessen! Bra at du har tenkt og kommet til en løsning - du vet, det er viktig å gå videre!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se! Må ta meg en tur bortom en dag å se det på ordentlig :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails