Sider

fredag 11. mars 2011

På landet..

-Gøy på landet, gøøøøøy på landet.
Sånt no hakke vi i byen
Trallalallalalaaaa:)

Hatt en super dag her på Moen i dag, lille mor, Mr.Nikon og meg gikk lang tur i sola.
Vi kikket etter dyrespor og fant mye rart...

Harespor, rådyrspor, kattespor og til å med  noen rare pinne og finger spor?! - i følge lille mor.


Denne pusefrøkna var hvertfall ikke sjenert, hun kastet seg over oss:)


Ett av favoritt motivene mine, en værbitt gml laftet garasje.. el uthus ikke godt å si.


Fuglene kvitrett intenst og sola varmet godt i fjeset. Bjørke skudd, gåselabber og andre vårtegn spretter..




En dag med mye mentalt påfyll.


Ingen ting er som Livet på Moen;)

Ønsker alle en deilig helg!

En ekstra stor hilsen pluss:

Til mine 3 nye følgere Atelier Kari, Hilda`s naturblogg og Bare Mio!!

*Klem



3 kommentarer:

  1. Herlige turbilder :) Gøy med tur og gøy å møte på koselige kattepuser som vil hilse på :)

    Ha en fantastisk helg !!!

    SvarSlett
  2. Ser at dere har det kjekt på tur. Det bilde til sist fikk meg til å drømme meg bort! Snart.... Ha en god uke til deg og dine.

    SvarSlett
  3. Åh, det så koselig ut! Og så fing vær dere hadde!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails