Sider

søndag 13. mars 2011

Kvelds tur!

En tur ut ved 18 tiden, er en annen utfordring enn en tur ut i sol lys.
Iso, blender og lukker må justeres og kansje hvitbalansen..
Disse bildene ble tatt med Iso 100, 1/5 og F8

Jeg tar normalt ikke bilder i slikt lys men syntes det var gøy, en utfordring.

Skumringstime, litt dystert.
Bildene under har Iso 800 og "lå" mere i lyset som var igjen av dagen..

En stein mur nedenfor gården over.




Mamman til lille mors ridder var med, har funnet en koselig tur venn der, med samme foto interesse som meg:)
Hun har en egen fin blogg HER!
***
Har jammen fått en følger til:)
Kjempe gøy at noen finner min lille verden.
En fargerik hilsen til Bea`s blogg.

*Klem

Ps: mandags tema i morgen blir gammelt..

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! Jeg tok flere bra bilder denne gangen, men klarte dessverre å slette flere ved et uhell! Jaja, Kanskje min kjære kan klare å gjenopprette noen av dem hvis jeg spør pent.....

    SvarSlett
  2. Fine bilder der fra en litt vår-følelse kveldstur.Mange hilsner til deg på Moen!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails