Sider

fredag 18. mars 2011

Himmelsk #27 med en bak tanke..

Petunia gjør i dag det mange av oss burde, hun hjelper de katastrofe ramede i Japan ved å donerer 10 kr for vært Himmelske innlegg som blir lagt ut av oss, til Røde Kors. Ett fantastisk initiativ som jeg mere enn gjerne støtter.
Så bli med alle sammen! Gå inn på bloggen hennes og les hva hun tenker, en flott dame.

Mitt bidrag er fra Blåsten, hytta til min gode nabo. Vi var der opp en dag i oktober, deilig sted med mye historie!


Ta vare på de du er glad i, slike grusomme hendelser som nå har rammet folket i Japan burde være en tanke vekker for oss her i "trygge" Norden. Den skremmer hvertfall meg..

*Klem

14 kommentarer:

  1. Härligt med skog och mark och de sköna fjällen i bakgrunden.

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde! Spesielt navn på hytta. Går ut fra det ikke alltid er så vindstille der. :)
    Ja, det er grusomt og skremmende det som har skjedd i Japan. Fint at vi kan være med å hjelpe litt via Røde Kors.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  3. det ser fint ut. Och sol, det tycker vi om.

    SvarSlett
  4. Underbar och vacker bild! Sååå vacker natur!
    Ha en bra dag & Trevlig helg!

    SvarSlett
  5. Tror inte att fåglarna klagar på den utsikten. ;)

    Väldigt, väldigt vackert...

    SvarSlett
  6. Ser fint ut där i skogen. Var det bara en skön skogspromenad eller fann ni annat i skogen, svamp eller så?
    Utsikten mot bergen är fin. Hoppas helgen blir fin.

    SvarSlett
  7. Deilig skog uten snø. Takk! Et flott bilde.
    God helg!

    SvarSlett
  8. Flott bilde over vakkert landskap!

    SvarSlett
  9. Smukt.. jeg ønsker dig en god weekend :-)

    SvarSlett
  10. Kjempefint at du vil være med å støtte opp om de trengende i Japan!! 10 kroner for hve rer jo ikke så mye, men det blir jo litt når mange deltar!
    Flott bilde fra som du skriver "trygg" norsk natur. Dette må være et flott sted å ha hytte!!

    SvarSlett
  11. Nydelig foto !

    Ønsker deg ei riktig god helg.

    SvarSlett
  12. Så enig med deg .... ord og bilde treffer. Jeg syns i blant at det blir for mye vinter her og ønsker meg til sydligere breddegrader. Men egentlig bor jeg på det "beste" stedet på jord, her oppe i skauen; her er fred og det er trygt!

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  13. Så vacker bild från en lummig skog!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails